Member details

Elsombrero

Elsombrero
Elsombrero (243)
Join

Sort by: -Old first- | New first

28 Mar 2007, 15:43
Het gaat de laatste tijd niet echt goed met de elsom. Het publiek wordt met de dag kleiner. Wat moet er gebeuren om meer mensen naar de elsom te lokken?
17 May 2007, 15:17
Entree afschaffen zou echt heel veel helpen.
3 Jul 2007, 21:55
Ja geen entree en iedere week ladies night :-p
13 Jul 2007, 16:06
entree afschaffen en minimum leeftijd opschroeven naar 18+

of eens een speciale avond voor "oud" elsomgangers doen, zeg maar zo 25 leden (zeg nou eerlijk, ik ben 8 jaar lang, elk weekend naar de elsom geweest, en nu ik boven de 30 ben vind ik het nogsteeds leuk om een avondje te gaan stappen, alleen heb ik geen zin om steeds van 15-jarigen de opmerking te krijgen "waarom oma nogsteeds gaat stappen"??

dus ben ik mn stapavonden elders gaan vieren... erg jammer, want de Elsom was inderdaad "the-place-to-be" als je een gezellige avond wilde hebben....
16 Jul 2007, 12:33
Er gaat een hoop veranderen bij de Elsombrero in ieder geval. (zie ook de website www.elsombrero.nl)

Qua leeftijd wordt er tegenwoordig strenger gecontroleerd, maar het is niet te doen om mensen onder de 16 te weren. En zeg nou zelf: wij gingen ook toen we nog 16 waren (toen, in de steentijd nog zeg maar) ;-)

Maar er gaat dus veel gebeuren: de zondagen worden helemaal anders; oude tijden herleven is iets wat denk ik wel het oudere publiek aan zal trekken.

De zaterdag wordt ook helemaal anders, maar daarover kan ik nog niet teveel zeggen.

Daarbij is het tijdens de zomer ook erg leuk: er wordt ieder weekend wat anders georganiseerd.

blijven komen dus allemaal!!!
:dj:
:drinking: :popcorn: :shakeit: :threesisters:
23 Jul 2007, 22:57
Sanny ik denk niet dat er ineens zoveel jongere mensen opstap gaan.. Volgens mij gaan er steeds minder "ouderen" en is het daarom niet meer zo druk. Ik ben pas 18 maar ik ga ook al 3 jaar elke week naar de elsom, alleen ik zie je "verjonging" niet echt..
13 Sep 2007, 14:51
Ja, daar heb je wel gelijk in Koen, maar 18 jaar is ook nog heel erg piepkuikenachtig....

Maargoed, zoals ik al tegen Suzan gezegd heb, zal ik in november weer een bezoekje afleggen in de Elsom, :-d wat dan uiteraard de gemiddelde leeftijd weer even omhoog trekt...:-p

Oma gaat ook weer eens opstap :-s
24 Oct 2007, 23:55
Iig geen entree meer tot aan de kerst.. Een goede zaak voor velen denk ik..:-d
Zijn er veel leden die bij deze over de streep zijn getrokken om nog een keer langs te komen?
7 Jan, 16:13
Ik ga nog steeds vrijwel elke zaterdag en zondag en kan er nog steeds goed losgaan :breakdance:
dus gewoon blijven komen en dan geen probleem. Ik zie het er gelukkig ook weer steeds drukker worden en dat zal wel door de entree-afschaffing komen ;-)
2 May, 13:23
en het begint de laatste tijden weer wat drukker te worden. Gelukkig ook wat ouderen en worden -16 geweigerd steeds meer. Maarja voor mij is er eigenlijk weinig verandert, ik sta toch altijd in de mex.

:cheers:

Subject Started by  Replies   Last 
Koen
9 2 May, 13:23
Koen
1 8 Sep 2007, 19:38